hoi, hello, bonjour, cześć, halo, こんにちは


Leuk dat je een kijkje neemt op deze blog.



Mijn naam is Jade. Deze blog heb ik gemaakt om wat creatiever te worden. Ik houd van DIY's, maar meestal ben ik te lui. Vandaar dat ik elke week iets creatiefs doe en zondag de foto's en uitleg hier post. De andere dagen vul ik met de dingen die je hier rechts ziet staan (bijvoorbeeld inspiratie). Zo heb ik voor elke dag van de week iets gezocht. Ik weet dat ik mij er toch niet aan houd, maar nu heb ik een houvast en kan ik elke dag iets posten.

Om wat te weten achter de maker van deze blog:
Ik ben dus Jade, een veertienjarige scholier. Ik zit op dit moment in de tweede van de middelbare school en ik ga er ook met plezier heen. Rechts zie je een tekening van mij. Ik heb geen behoefte om mijn foto's over het internet te verspreiden, dus ik ben ook niet lid van een social media, uitgezonderd facebook. Al snap ik daar niks van. De tekening heb ik snel nagetekend en je kan ongeveer zien hoe ik eruit zie. Bruin haar (met turqoise dip dye, die je overigens niet ziet), groene ogen en naar de iris toe worden ze blauw en daarna bruin.
 Kleding, fotograferen, koken, nagellak. Ik denk dat dat mijn drie grootste passies zijn.
Mijn grootste liefde is mijn vis, blub. Ik vind dat mijn beste vriend Dave een plekje op de tweede plaats verdiend samen met mijn broertje Bart.
Als je meer wil weten, zal je even bij contact (zie rechts) moeten kijken en een mailtje sturen. Je kan ook een comment achterlaten. 

Vanaf morgen komt de eerste echte post online en beetje bij beetje wordt dit een echte blog.